Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Passantje Wageningen. Meer weten? Ontdek meer
willy
21 jun 2026 om 19:43
vooer 10 personen. Alles goed, heerlijk.Op tijd....
J
3 jun 2026 om 22:42
Heerlijk top
Chantal
31 mei 2026 om 22:29
De ras patat was veel te hard gebakken en zat vol vet aan de binnenkant ook zaten er hele grote brokken in bah en de frikandel speciaal zat half in het bakje en lag er half naast en de saus was eruit gelopen en de frikandel was heel erg taai
Frank
17 mei 2026 om 21:24
Snel bezorgd, eten was goed!
Silvia
14 mei 2026 om 23:33
zowel de friet als de kaassouffle waren heerlijk, alleen was de pint ijs wat gesmolten.
Patrick
14 mei 2026 om 21:08
Eerste en laatste keer dat wij daar besteld hebben. Afspraak 19.15 uur.. staat om 19.00 uur voor de deur. Dus koud eten voor 50,- eu
Daan
3 mei 2026 om 11:03
Lekker!
J
2 mei 2026 om 18:28
Het was weer heerlijk
Margo
29 apr 2026 om 19:51
vriendelijke bezorger maar helaas slappe snacks, muffe rasfriet, mayo over de datum en haar in het eten. gebeld en doorgegeven dat we dit ervaren hebben. Excuus ontvangen maar nogmaals hier halen ga ik niet meer doen